سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: ورزش های مناسب لاغری شکم و پهلو

  1. #1

    images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.png
    عنوان
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Sep 2022
    نوشته ها
    1
    پسندیده
    0
    مورد پسند
    0 بار

    ورزش های مناسب لاغری شکم و پهلو

    چربی های ناحیه شکم و پهلو جذب نمی شوند و آب کردن آن کار راحتی نیست. برای آب کردن چربی های این ناحیه بدن اصلا
    کاربر گرامی برای مشاهده لینک ها، کدها و ... وارد شوید و یا ثبت نام کنید
    را توصیه نمی کنیم و برای این کار نیاز به یک رژیم غذایی اصولی و سالم و همچنین یک برنامه ورزشی مناسب است. از بین نرفتن چربی ها ی این ناحیه علاوه بر بهم خوردن تناسب اندام، باعث به خطر افتادن سلامتی ما و ابتلا به بیماری هایی مانند بیماری های قلبی-عروقی و دیابت نوع 2 می شود.
    بهترین ورزش ها برای لاغری شکم و پهلو

    ورزش هایی که شامل تمرینات هوازی (مانند پیاده روی، دوچرخه سواری)، قدرتی و تمرینات متمرکز بر عضلات شکم و پهلو هستند،
    کاربر گرامی برای مشاهده لینک ها، کدها و ... وارد شوید و یا ثبت نام کنید
    محسوب می شوند. در کنار انجام حرکات مناسب، افزایش سوخت و مصرف
    کاربر گرامی برای مشاهده لینک ها، کدها و ... وارد شوید و یا ثبت نام کنید
    نیز برای به دست آوردن شکمی ایده آل از ضروریات است.
    از آنجایی که قدرت بدنی مردان و زنان و همچنین سوخت و ساز بدنشان با یکدیگر متفاوت است، ورزش های متفاوتی برای آب کردن چربی های شکم و پهلوی آنان از طرف متخصصان مربوطه در نظر گرفته شده است، که در ادامه به معرفی آنان میپردازیم.
    کرانچ شکمی

    کرانچ شکمی یا همان درازنشست، یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین حرکات در لاغری شکم و پهلو است. این ورزش هم برای آقایان و هم بانوان قابل انجام است، با این تفاوت که آقایان علاوه بر نوع ساده این حرکت، می توانند انواع دیگر آن شامل کرانچ دوچرخه، کرانچ قورباغه و کرانچ تاچ و ... را نیز انجام دهند.
    پلانک

    هدف این حرکت علاوه بر لاغری شکم و پهلو، تقویت عضلات بالا و پایین شکم، ماهیچه های شانه و ماهیچه های دو سر بازو است. این ورزش را هم با ساعد و هم با مچ دست می توان انجام داد، که هرکس با توجه به توانایی و آمادگی بدنی خود آن را انجام می دهد.
    پیاده روی

    پیاده روی یک نوع فعالیت بدنی بسیار عالی محسوب می شود زیرا راحت است، ریسک آسیب کمی دارد و بیشتر افراد می توانند آن را انجام دهند. با افزایش سرعت در پیاده روی، ضربان قلب و میزان تنفس بالا می رود، عضلات قفسه سینه حرکت می کند و این تلاش باعث می شود بدون اینکه متوجه شوید عضلات ناحیه شکم به طور طبیعی تقویت شوند.
    سوزاندن چربی *های شکم در آغاز ساده است اما به *مرور با چربی*های سخت* جان *تر و سمج *تری روبه *رو می *شوید و باید حجم و سختی تمرینات را افزایش دهید. هرچه بیشتر ورزش کنید و غذا*های مناسب *تری مصرف کنید، نتیجه بهتر و سریع* تری می *گیرید. علاوه بر این حرکات، داشتن یک
    کاربر گرامی برای مشاهده لینک ها، کدها و ... وارد شوید و یا ثبت نام کنید
    نیز در رسیدن به هدفمان خیلی تاثیرگذار است.
    منبع:
    کاربر گرامی برای مشاهده لینک ها، کدها و ... وارد شوید و یا ثبت نام کنید

  2. #2

    images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.png
    عنوان
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Sep 2022
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1
    پسندیده
    0
    مورد پسند
    0 بار
    ممنون از اطلاعات
    کاربر گرامی برای مشاهده لینک ها، کدها و ... وارد شوید و یا ثبت نام کنید

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
telegram
Content Relevant URLs by vBSEO